Гарантія
Обмін та повернення
Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів з моменту покупки в інтернет-магазині Vape.ua. Повернення відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Ви можете повернути:
- Електронні пристрої.
- Нерозпаковані аксесуари, рідини для заправки.
- Нерозпаковані атомайзери і мехмоди.
Умови обміну/повернення товару, згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
- Ви можете поміняти товар на аналогічний, якщо вас не задовольнила форма, габарити, фасон, колір чи розмір товару.
- Ви не використали товар.
- Збережений товарний вид і споживчі властивості.
- Є всі пломби, ярлики.
- Збережений розрахунковий документ (чек), гарантійний талон, інструкції, видані разом з товаром.
Що означає товарний вигляд товару?
Збережені упаковка товару, захисні елементи, в тому числі всі захисні плівки. На товарі і складниках немає потертостей і подряпин. Всі функції працюють.
Що означає «не використовувалася»?
Цей пункт стосується електронних пристроїв. Перед поверненням або обміном такі пристрої перевіряють на предмет використання, сторонніх прошивок, змін в настройках. Це робить менеджер з приймання товару або авторизований сервісний центр. У разі порушення одного з пунктів, зазначених вище, магазин вправі відмовити клієнту на прохання обміну або повернення.
Обмін та повернення товару неналежної якості
Ви можете повернути або обміняти такий товар протягом гарантійного терміну, тривалість якого вказана в гарантійному талоні. В такому випадку магазин може запропонувати:
- Пропорційно зменшити ціну.
- Безоплатно усунути недоліки товару в розумний строк.
- Відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Куди звертатися з вимогою про гарантійний ремонт:
- До продавця.
- До виробника.
- До авторизованого сервісного центру, зазначеного в документації товару або на сайті виробника.
Інтернет-магазин Vape.ua не проводить гарантійний ремонт, але відправляє товар в сервісний центр. Інтернет-магазин Vape.ua приймає товари на гарантійне обслуговування, якщо дотримані наступні умови:
- Ви не порушили правила експлуатації (див. Пункт «Обмін і Повернення»).
- Ви зберегли споживчі властивості товару, комплектність, зовнішній вигляд, наявність пломб, якщо такі є.
- Ви виклали вимогу про гарантійний ремонт в письмовій формі в двох примірниках. Один ви передаєте виконавцю, другий залишаєте при собі.
- У вас є копія чека і технічного паспорта (гарантійного талона), з позначкою про дату продажу.